Jūs esate čia

D.U.K

 

PREKĖS

Kaip pasirinkti tinkamą kosmetiką?
Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodyta, kokiam odos tipui priemonė tinka. Jeigu tokios informacijos nėra pažymėta, vadinasi priemonė tinka visiems odos tipams.

Kaip sužinoti prekių galiojimo laiką?
Prekių galiojimo laikas yra nurodytas ant pakuotės, visos prekės yra ilgo galiojimo laiko. Reikia atkreipti dėmesį į ženklinimą ant pakuočių ir prekių naudojimo laiką po pakuotės atidarymo.

Ar maisto papildai yra notifikuoti?
Taip, maisto papildai yra notifikuoti ir saugūs vartoti.

APSIPIRKIMAS

Ar galima anuliuoti arba koreguoti jau patvirtintą užsakymą?
Patvritinti užsakymai yra paruošiami išsiuntimui iš karto ir perduodami siuntimui, todėl apmokėtų užsakymų anuliavimas arba koregavimas nėra galimas. Neapmokėti užsakymai pasirinkus pristatymą per kurjerį, bus šalinami iš sistemos automatiškai po 24 h, jeigu pirkėjas nesikreipia į klientų aptarnavimo skyrių.

MOKĖJIMO BŪDAI

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Užsakymą reikia apmokėti iš karto per Paysera mokėjimo sistemą.

PRISTATYMAS

Kada gausiu apmokėtą užsakymą?
Apmokėti užsakymai yra surenkami per 1 d.d. ir perduodami kurjeriui, kurjeris pristato prekes per 1-3 d.d. nuo siuntos gavimo. Taigi apmokėti užsakymai klientui yra pristatomi per 2-3 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo.

Kokia pristatymo kaina?
Prekių pristatymas per kurjerį kainuoja - 2.90 eur.
Užsakymai, kurių minimali prekių suma yra 99 eur pristatomi nemokamai.

Ar prekės pristatomos tik Lietuvoje?
Taip, prekės pristatomos tik Lietuvoje. Dėmesio, prekės į Kuršių Neriją nėra siunčiamos.

Kiek laiko užsakymai yra saugomi parduotuvėje, pasirinkus prekių atsiėmimą iš parduotuvės?
Apmokėti užsakymai yra saugomi 5 d.d. ir praėjus šiam terminui, užsakymas anuliuojamas. Pirkėjai negalintys atsiimti užsakymo per duotą terminą, dėl termino pratęsimo turi kreiptis į molecule klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@molecule.lt.

Ar galima užsakymą atsiimti pačiam ir nemokėti pristatymo mokesčio?

Taip, galima apmokėjus užsakymą, pasirinkus "Atsiėmimą parduotuvėje (Vokiečių g. 5-14, Vilinius)" , gavus pranešimą el.paštu, kad užsakymas yra paruoštas, atsiimti užsakymą.

 

UŽSAKYMAI

Kaip žinoti ar užsakymas yra atliktas?
Sėkmingai patvirtinus užsakymą, pirkėjas gauna užsakymą patvirtinantį laišką su pirkimo informaciją. Jeigu negavote laiško, pasitikrinkite skyrelį “Spam”, negavus patvirtinimo, kreipkitės el paštu: info@molecule.lt

Ar galima sujungti du atskirai patvirtintus užsakymus?
Jeigu pasirinkote pristatymą per kurjerį ir apmokėjote abu užsakymus, sujungti į vieną galimybės nėra.

Ar gausiu informaciją apie užsakymo išsiuntimo arba atsiėmą iš parduotuvės?
Taip, kai užsakymas yra perduodamas kurjeriui arba paruošiamas atsiėmimui, pirkėjas gauna savo el.paštu tai patvirtinantį laišką.
Jeigu pasirinkote pristatymą per kurjerį, dėl tikslesnio pristatymo laiko kurjeris susisieks telefonu (skambučiu arba sms pranešimu).

Dėl paruošto atsiėmimui užsakymo, gausite informaciją el.paštu.

GRĄŽINIMAI

Ar galima gražinti maisto papildus įsigytus molecule.lt?
Pagal LR įstatymus kokybiškų, notifikuotų ir tinkamo galiojimo prekių gražinimas - negalimas.

Ar galima gražinti kosmetikos priemones?

Kosmetikos priemones galima gražinti per 14 kalendorinių dienų, pažymime, kad 2011 m. spalio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2011/83/ES dėl vartotojų teisių taikymo gairėse yra nurodyta, kad pirkėjas turėtų elgtis su preke ir ją apžiūrėti tik tokiu pačiu būdu, kaip jam būtų leista tą atlikti parduotuvėje. Taip pat pažymėtina, kad Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje numatyta, kad grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei prekės nepraradusios prekinės išvaizdos, taip pat vartotojas turi turėti įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo. Gavus prekių gražinimą neatitinkančių gražinimo sąlygų, bus siunčiamos atgal pirkėjui.

Kaip galima gražinti prekes?

Norėdami gražinti prekes, turite kreiptis el. paštu info@molecule.lt, informuodami apie ketinimą gražinti ir nurodydami užsakymo numerį. Mes atsiųsime prekių gražinimo aktą, kurį reikės užpildyti ir kartu su pirkimo čekiu (jeigu už prekes mokėjote parduotuvėje grynaisiais pinigais arba kortele) įdėti į gražinimo siuntą.

Ką daryti, jeigu gavau nekokybiškas prekes?
Apie gautus užsakymo neatitikimus arba pažeidimus, prašome nedelsiant informuoti klientų aptarnavimo skyrių el.paštu info@molecule.lt.
Jeigu kurjeris pristato pažeistą siuntą, paprašykite kurjerio, kad Jums esant surašytų siuntos pažeidimo aktą ir apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el.paštu info@molecule.lt.

PIRKĖJO PASKYRA „MANO PASKYRA“

Kaip galima koreguoti savo duomenis?
Duomenis galima koreguoti prisijungus prie savo Molecule paskyros, skyrelyje „Mano paskyra”.

Kaip nutraukti naujienlaiškių prenumeratą?
Naujienlaiškio apačioje yra nuorodą, kurią paspaudus atsisakysite naujienlaiškių prenumeratos.

Kaip galima ištrinti savo paskyrą?
Jeigu norite nutraukti narystę molecule.lt, prašome kreipkitės el.paštu: info@molecule.lt , nurodykite el.pašto adresą, kuriuo registravotės, pašalinsime Jūsų paskyrą.

Registruokitės ir gaukite 5% nuolaidą pirmam apsipirkimui!